I'll give you something to wine about

Jag tror inte jag klarar av att inte ha något att göra egentligen. Jag går på universitetet, läser på heltid - eller ska läsa på heltid men det känns inte som jag gör det direkt. Man kanske inte ska säga för mycket för då sitter man väl översvämmad med arbeten o grejer sen men just nu känns det som jag inte gör nåt vettigt! Dom här dagarna när man är hemma (dagarna som kallas för inläsningsdagar..) så gör jag typ inget! Och ju mer jag gör inget desto slöare och "hängigare" känner jag mig. Eftersom majoriteten av mina kompisar bor nån annanstans än i just khamn så är det lite slött på den sociala fronten när jag inte är i skolan eller om nån är hemma o hälsar på eller jag åker till dom osv. Idag har jag tränat, och stod på CT:n 50 min så hej o hå det går framåt. Sen åt jag spenatsoppa (som jag inte ens behövde tillaga eftersom jag gjorde den igårkväll..) och sen känns det som jag inte gjort nåt mer. Pendlat mellan datorn, tv:n och fruktskålen.
Ända sen jag var hos kiropraktorn så har jag haft en väldig huvudvärk så det kanske påverkar mig ännu mer just idag. Vädret gör inte saken bättre heller.

Så tacka gud för att jag ska in till kstad imorrn och göra arbete med studiegruppen!
Och tacka gud för att Tove, och Cornelia kommer hem i helgen! Och för att Anna & fredrik också är hemma!
Mamma minns nog redan när jag var liten och socialt undernärd trots att jag varit på lekis i flera timmar. Det är inte lätt att ena dagen vara en rastlös socialt hungrig själ...till att andra dagen vara en eremit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

emma vi kommer snart och ræddar dig.. det ska bli mys att se dig så hoppas att det blir endel av den varan.. lots of love

2009-01-21 @ 11:43:12
Postat av: Anonym

Önskar att jag hade mer timmar på dygnet för det känns som jag knappt vaknat så är kl 21.00 igen o dax för kvälls dusch kolla dator o sova...

kram

2009-01-21 @ 20:11:39
Postat av: Anonym

Från Anna T var de sista:)

2009-01-21 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback