Nytt år, ny look!

Fan va svårt det ska vara o pillra med utseendet på bloggen..! Det är nog inte slutgiltigt än, men bättre än förut. Det tar sin lilla tid när man inte är nån datafantast. Mange & Wille tyckte jag skulle döpa om min blogg till Blondinemma, men nää så kul ska vi inte ha det! Revyn var okej igår, jag skrattade iallafall tre gånger på typ två timmar och det var ju över förväntan. Sen blev det Harrys, lite käk och några flaskor vin senare så var man trött och belåten och hemma! Idag har det inte varit nån större action, en kortpromenad till MAXI i stormen var väl dagens händelse. Det blev hemmagjord pizza till kvällen gjord på dinkelmjöl, det är att rekommendera! Nu sitter grabsen i soffan o kollar på det där nya programmet "Trollkarlens hemligheter" och jag har snart kramp i ryggen efter att ha klurat på det här en lååång stund. En dusch och sen sängen, imorrn ska jag jobba uppe hos mamsen några timmar, så bra med extra pengar! Sen ska jag krama crosstrainern tills jag stupar. Jag skulle mer än gärna ha en bra bok att läsa....nån som har något tips? Nej nu är det bäst jag ger mig innan min kropp avlider av stelhet á la dator!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback