Saturday calm

Vilken lugn o skön dag änsålänge...! Sitter o kollar på "The ant bully" på canal plus, lite smårolig...till det avnjuter jag en delikat fruktsallad med kesella vanilj. Så småningom ska jag göra mig redo för en kväll i härliga karlskoga...wille tvingar med mig på nyårsrevyn (om ni bara visste hur svårt jag har för såna här tillställningar) lockbetet är gratis mat på Harrys efteråt..så jag får väl ställa upp då...;)
Har testat crosstrainern nu två ggr, och det är precis som det alltid är när jag ska börja träna...jag vill gråta och ge upp efter 5 min men mitt konto (och min sambo!) påminner mig om att den kostade en del och bikinisarna jag har beställt inte kommer att sitta lika snyggt på en sackosäck. Det ska bli en rutin på detta om jag så ska gå över lik. Helst inte mitt eget.
Igårkväll hängde jag o hedström gäng på mastis över nåra öl, det var skönt att ha lite one-on-one time! Karlarna får ju leka på egen hand nångång. Skulle gärna ha följt med dom ut i kstad idag, men eftersom jag har dedikerat mitt hjärta till sir willy så måste jag ju hålla vad jag lovat.

Ju mer jag äter av denna fruktsallad desto mer tänker jag att kesella vanilj kunde vara godare. Har en bismak av något..? Men frukten är smaskens iaf.

Så fort csn pengarna dyker upp ska jag boka tågbiljett till Sthlm! 21 februari är det tjejhäng! Med Hanna som är hemma från paris! Det ska bli så himla roligt. Jag letade bland gamla foton på datorn och insåg att jag inte har ett enda foto på oss alla på ett o samma kort, så det måste vi åtgärda när vi ses. Tills dess lånade jag några från facebook..fortfarande inte på oss alla samlat men det ska nog gå bra det med. :)




See you soon babes!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Då måste du komma in och säga hej. Är allt bra med dig annars? Kram kram

2009-01-12 @ 09:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback