Born in the U.S.A!

Okej banangröten var ingen aha-upplevelse. Det gick att äta men mjaaa...jag tror grahamsgröt slår det mesta i grötväg.
Jag har haft tråkigt hela kvällen samtidigt som jag är skittrött så när ghost whisperer är slut ska jag sova! Ju snabbare man somnar desto närmre kommer man lördag! Det ska verkligen bli superkul att ha klassfest! Vi är ett stort gäng tjejer och alla är vi ganska olika men det är just det som är så kul! Och konstigt nog är det först nu vi alla lär känna varandra känns det som fast vi gått i samma klass sen augusti. Hoppas vi får tag på singstar också så blir hönsfarmen om möjligt ännu mer högljudda!

På söndag har jag bokat filmdate med min pappi, vi ska se Eden Lake som han pratat om. Emma är snäll och lånar ut den fast hon har även berättat att den inte var riktigt som man tror...vi hoppas på det bästa! Hoppas lilla mamsen kan titta med oss men dels gillar hon inte den typ av filmer och sen var hon hängig, och dom bacilluskerna vill vi inte ha så då får hon ligga till sängs :)

Igår bestämdes det att vi tydligen ska på Bruce Springsteen också....wille pratar mycket normalt men överraskande nog mer i fyllan och han tackade tydligen ja till det..jag kan ju inte påstå att jag har lyssnat på eller lyssnar alls på Bruce men en kväll i juni i sthlm med anna & fredrik kan ju knappast bli trist! Jag hinner ju lyssna tills dess om inte annat.

Nu är klockan och tant emma borde lägga sig. Jag gillar inte att sova själv hemma, jag sover mycket sämre än när willyboy ligger bredvid...men det går.  En katt i armhålan och en i skrevet så slocknar jag så småningom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback