Partyanimals

Vilken superlyckad helg! Har varit så roligt att umgås med alla goa vänner. Idag har jag träningsvärk efter skratt och hysteriskt dansande så jag tänkte inte skriva så mycket mer om det utan lägga upp bilder när Cornelia & Tove får tummen ur och skickar över nåra till mig! ;) Tack alla iallafall det får vi göra om snart igen.
Imorrn börjar en ny vecka och kors i taket så kommer vi ha en individuell uppgift i skolan som ska lämnas in på torsdag, det ska bli intressant att se vad den innebär. På tisdag ska jag tvinga mig själv att åka runt lite till privata förskolor för att reka jobb inför sommaren...får hoppas att det går bra.
En Mariadejt ska jag väl klämma in nånstans också, CT och promenader står högt på listan efter denna helg. Sen ser jag väldigt mycket fram emot nästa lördag då vi ska ha klassfest i kstad! Om en vecka idag är jag även "gräsänka" ett par dagar då William åker till Paris med boda. Gud va tråkigt o åka till paris liksom..............................
That's it nu ska jag duscha en evighet sen blir det till att sova!


Kommentarer
Postat av: cornelia

ja jäklar vad vi dansade...poker face måsye jag nog säga var kvällens låt! nu ahr jag kolla på the city såå bra..ska fixa lite bilder åt dig...senare..puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback