Oh boy vilket vackert väder..

Vilket underbart skitväder det är ute. Jag hade verkligen ställt in mig på att gå promenad imorse men så tittade jag ut genom fönstret och det var total snöstorm, nu ser det ut som det har övergått till regnstorm. Idag finns det dåliga väder och dåliga kläder för jag går inte ut!
Så det blir långkörare på crosstrainern, sålänge som det går bra för rygg och nacke, kiropraktorn sa iofs att det nog inte var nån fara. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på....jag borde städa min garderob men då skulle jag egentligen behöva ytterligare en byrålåda i MIN byrå, men det i sin tur kräver att wille rensar sina kläder och tömmer en låda till mig...och det kan han ju inte eftersom han är på jobbet.............så nej. Jag funderar på att göra nån slags aktivitetsbräda till Udda så hon glömmer att det snöar ute....men av vilket material då?
Jag kan ju också ligga och läsa hela dagen...men jag hinner nog läsa ut boken innan dagen knappt har börjat...så vad denna dag har att erbjuda tåls att vänta på!


Från köksfönstret. Oh boy va jag inte vill gå ut.



Väck inte den björn (katt) som sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback