Vad är det för dag?

Jag är helt slut. Vi har varit i gympahallen hela dagen och redovisat våra aktiviteter...det har varit hinderbanor, stationer, rörelse till musik och mycket jaga lekar....så kroppsligt så känns det som vi har haft ett hårt träningspass hela dagen! Har en känsla att träningsvärken kommer att infinna sig under natten.
Innan lektionen började tyckte vi att det vore kul att hoppa hopprep..dubbel dessutom, jag kan ju meddela att man inte var lika bra som man var när man var liten. Nejnej.
En Emma i tunnel!

Jag tror även det kommer uppstå träningsvärk i skrattmusklerna för det har varit en rolig dag! Imorrn är det dags för redovisning nr.2: Poster. Sen tar vi helgen va? :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag vill också gå i eran klass igen. Saknar alla er brudar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback