Vårtecken

Igår blev det lite handlat på IKEA, träpersienner till vardagsrummet...jag är så trött på gardiner så nu tror jag att persiennerna får fylla sin funktion utan gardiner. Blir lite mer öppen look också. Lite annat smått o gott också men det mest förvånande var när jag köpte årets första vår/sommarskor! Inte på IKEA dock..;)
Sen fick vi äntligen upp Helens galet snygga tavlor som jag fick i julklapp! Det skulle kunna vara äkta orginal! :)



Nu ska vi gå ut o gå i det kallllllla men vackra vädret, sen blir det....surprise surprise..IKEA igen! För den ena persiennen var såklart inte bra i storlek. En matta vi ska ha skulle komma in idag också.
Tobbe ska inte med idag och jag tror han är lycklig över det med tanke på att vi alla umgicks ca 13h med varandra igår, varav två h var på IKEA ;)
HejHopp


Kommentarer
Postat av: Helen



Va fint det blev, Emma! :)

Va kul! nu känner jag mig väldigt stolt.



Puss o Kram

/H


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback