Balladen om konsekvenser

Jag skrev just på facebook att "bara för att det är tisdag och man ska upp 05.30 betyder väl inte det att man inte kan ta ett stort glas rödvin? Eller..?" och Helena anmärker snabbt att det faktiskt bara är måndag. Betyder det att jag ska ställa ifrån mig vinglaset då? Eller kan vi bara konstatera att jag är trött och tankspridd??  Fick en treliters bag-in-box av mamma o pappa som har varit i tyskland, och det var sjukt gott. Wille håller på att göra kassler och ostfyllda cannelonis och en MÅNDAG kunde väl vara sämre. Har varit härligt väder idag och barnen har fått springa i vattenspridare och fröken Emma fick lite tid i solen. Ingen dålig kombination, barnskratt och sol. :) Nu regnar det dock. Självklart. Skulle ju bli orolig annars.
Imorrn öppnar jag och ska upp 05.30. Det ser jag inte fram emot. Men jag ser fram emot att få sluta tidigt och ha eftermiddagen fri.



Kommentarer
Postat av: cornelia

EMMA!! man får dricka vin precis villken dag mab vill..och villken tid också dessutom!=) puss och kramm det lät gott den där maten!!

Postat av: IDA

Drick på =) jag har också fastnat för rödvinet den här sommaren =)

2009-07-14 @ 19:55:21
Postat av: Emma

hihi när ni säger sådär så....kan jag ju inte låta bli! Så här sitter jag igen:)

2009-07-14 @ 20:41:33
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback