Can you feel it?

Denna korta men äckliga konversation överhörde jag på bergvik igår:
(Kvinna i 35 års ålder kommer ut från toaletten och utanför står vad jag gissar på är hennes mamma och hennes lilla dotter. )
Kvinnan säger: det fanns inget toapapper så jag fick ju ta en strumpa o torka mig med.
Hennes mamma: men herregud det kan du väl inte göra
Kvinnan: jamen vad ska man göra då?

Eeeh what? Jag måste ju tro att hon inte gjorde nummer ett iaf, för då är det väl inte så jäkla svårt att överleva utan toapapper? Jag är inte äcklad av mycket men den här kvinnan tog pris för den här gången helt klart. Nasty!


För övrigt hoppas jag att ni spanar in "Baksmällan" om ni inte gjort det, den var minst sagt rolig!

Kommentarer
Postat av: Bianca

That story made me think of that horrible joke that Morfar has told a million times when he takes a piece of toiletpaper and pokes his finger thru it. . .you know the one, right?

2009-07-07 @ 17:25:07
Postat av: Emma

Haha den historien vet jag inte om jag känner igen! Kan jag verkligen ha missat något som morfar har berättat miljoner gånger?

Postat av: Ida

Hahah! Finns människor till allt!

2009-07-08 @ 11:40:12
URL: http://infobyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback