Dancing the whole way home

Då har det ösregnat i 4 dagar då. Ytterst spännande måste jag säga. Imorse fick jag ett ryck och åkte till Bergvik för att införskaffa ett BILLIGT partyplagg. Väldigt rofyllt att strosa runt själv och jag hittade ganska snabbt en klänning på rea..99 spänn  - nästan skamligt. Tänkte kaaanske "piffa" upp det med ett svart skärp..klänningen är galet rosa. För jag lovade mig själv förra helgen att nästa gång jag går ut ska jag inte ha svart för det känns som jag har överanvänt svarta klänningar så enough is enough. Om jag orkade resa på mig ur soffan och ta på mig klänningen, ta ett kort och visa den så skulle jag göra det men nej. Jag har fastnat i soffan. I min hello kitty mysdress, alltså inte alltför het såhär timmarna innan utgång!
Men å andra sidan kan man ju inte vara topnotch hela tiden ;)

Om nån timme ska jag börja förvandlingsprocessen till partyprinsessa...så det är bäst jag vilar lite till. Sen bär det av till Kga, till Anna och sen förfest hos Marielle! Blir nog en toppenkväll som alltid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback