No one sleeps when I'm awake


Kvällsmackor och "kvällsro-te". Jag hoppas teet lever upp till sitt namn för inatt sov jag som en kratta, som jag har gjort ända sen vi kom hem från Mallorca. Bara vrider o vänder på mig. Jag saknar mitt galna trötta sömntillstånd!
Idag har jag jobbat första dagen, lite svårt när det är flera förskolor som slår ihop sig på sommaren, rörigt för både barn och personal men alla ungar verkar jättebra och övriga vikarier känner jag till viss del sen tidigare så det blir bra.
Nu är det bara solen som saknas!
Wille är i Motala till söndag för att leka med sina pojkvänner och jag ska spendera helgen med fröken T! Det börjar imorrn kväll med lite skräckis och tjaat ;D


Kommentarer
Postat av: Anna T

De tummar vi upp för hjärtat <3

2009-07-11 @ 01:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback