Runaway

Har just kommit hem från en trevlig eftermiddagsdejt med Anna, vi käkade mat på The Pub och pratade om allt och inget. Eftersom fikan hos Peter aldrig blev av igår så våldsgästade vi honom ikväll istället men jag är ju universums mest kvällströtta person så fick jag kasta in handduken och traska hemåt utan blåbärspaj i magen. Nu skulle jag kunna somna på noll sekunder ungefär men tänkte kämpa en liiten stund till..fan jag mötte ju ett dagisbarn på hemvägen som var ute vid denna tid och "promenerade" runt (i barnvagn...4 år gammal?) och jag kan ju inte gärna lägga mig före en 4-åring.

Träffade familjen från andra sidan atlanten idag och det var mycket trevligt! Valentina var söt som socker. Men det visste jag ju redan. Hoppas jag hinner se dem en sväng imorrn också.
Varför är det inte fredag imorrn????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback