Livrädd med stil



Helgen har varit en fin helg. Har fått lära känna mitt kusinbarn som är bland de snällaste barn jag träffat. Och sötaste såklart. Jag har fått umgåtts med hela min familj som är den bästa som finns! Mycket lyckad fredagskväll hos mamma o pappa och igår tog vi med amerikanarna/argentinarna till systemet, inhandlade lite svensk öl, vi köpte färska räkor i fiskbilen, rökta och vanliga och världens godaste aioli. Vi introducerade Juano & Nacho för "svensk" pizza till lunch, Valentina åt sin allra första glass i skärgårn och turisterna fick ta foton på picassoskulpturen. Kvällen spenderades där Bianca och co hyr lägenhet, i Gustaf Frödings gamla hus, räkor, bröd, ostar och marmelad från Olof Viktors, och självklart svenskt godis som jag dock tror var lite för sött för vissa! Vi spelade "tuttifrutti" och självklart vann Bianca och Jag...vi utbytte svordomar på våra olika språk och lekte lite retards. Kvällen avslutades på Mastis för några av oss. Mycket trevligt!
Sista jobbveckan börjar imorrn, sen SEMESTER :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du e Emma!

2009-07-27 @ 20:02:19
Postat av: Jenny

Var ju från mig.. glömde tydligen att fylla i :)

2009-07-27 @ 20:03:06
Postat av: Emma

Tack fina du :) Det värmde en sån här trist måndag kväll!

Postat av: Anna T

Mysiga bilder :)

2009-07-27 @ 21:53:31
Postat av: helen

nej ni är ju inte helt okika du och din kusin :)

hoppas du hade trevlig i lördags vi får höras av snarT!

KRAM

2009-07-28 @ 11:48:13
URL: http://helenseskapader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback