Love and Addiction

Gud vilken skitdag. Kallt och regnigt, jag sov alldeles för många timmar i natt (11!) och det förvandlar mig automatiskt till en tjurig zombie, känner mig helt lealös. Tacka vet jag exakt 8 timmars sömn. Och lite Sol gör verkligen skillnad......
Mamma o pappa har åkt till Tyskland med faster och farbror en vecka, kan ju hoppas att solen skiner där iallafall. Själv börjar jag jobba på torsdag och det ska bli skönt faktiskt. Särskilt om det ska vara sånt här väder för då kan det kvitta. Känner ni hur positiviteten lyser genom dataskärmen?? Inte?!
Nu har vi bokat biobiljetter till kvällen i KD, det fick bli "Baksmällan".hoppas den bjuder på lite skratt... Skönt när man har presentkort och slipper betala iaf... :D

Annars står det mesta still just idag, såväl kropp som hjärna!


ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback