There's a fine line between pleasure and pain

Home sweet home! Har haft en underbar semester och vi har haft otroligt tur med väder, hotell och område. Träffat massa trevliga människor och bara njutit av allt. Synd bara att en vecka går för fort jämt och att brännan rinner av på flygresan hem....men lika glad är jag för det!
Idag är det lördag och jag sitter och målar naglarna, ikväll blir det fest hemma hos Hanna i kga, så vid fyra kör pappa mig till Anna så vi kan bli sambos över natten och fixa iordning oss ihop! Ska bli väldigt roligt. :)
William prinsen fyller 6 år idag och den andra William & jag "firar" 7 år, off and on då såklart vi vill ju inte skilja oss från mängden ;)
Wille gör sig klar för att åka till örebro och gå på inflyttningsfest med alla kompisar, tror säkert dom får det skoj dom med!
Blev en kort update men jag orkar verkligen inte skriva mer för stunden. Måste ju fortsätta med naglarna :)


Wiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback