Bumpy ride

Jag har haft nervryckningar i mitt högra lillfinger nu i tre dagar. Det börjar bli smått irriterande. Whaaat??
Regn och regn. Längtar så mycket till vår tjejresa till Nice. Kommer bli fabulous!
Imorrn anländer 'the americans' till höla. Jag har inte träffat morbror och Bianca på................hm..ja två år? Alzheimers har jag iaf. var jag inte i USA 2007? var Bianca här samma sommar!? Aaja oavsett så ska det bli himla roligt. Valentina har jag uppenbarligen aldrig träffat och inte heller Juano & "Nacho" som deras vän så fint kallas.
På fredag blir det lite galej hos mor och far, lite "svennetema" på maten, toast skagen och kantarellsås och diverse tillbehör. Och neej toast skagen serveras inte med såsen.
Just nu har jag fastnat i soffan, men va annars kan man göra en grå dag som denna? Kan det hända att det blir en kvällsfika med A & P till kvällen?? Could be. Perhaps. Om jag lossnar från soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback