PiiiiiiiiiiiP

Och så är det då äntligen fredag! Ledig fram till 25 aug :)
Veckan som har gått har känts ovanligt lång, men samtidigt som det var segt var det skönt att den inte sprang förbi som veckorna brukar göra för jag har fått mer tid att umgås med släkten som vi sa hejdå till igår, alla utom min moster som blir kvar tre veckor till. Det känns lite sorgligt. Bianca och jag är väldigt lika varandra i både sätt och utseende, och i och med att man bor så långt ifrån varandra känns det lite trist att behöva vänta så länge mellan gångerna. Men det blir förhoppningsvis ett USA-besök nästa sommar. Vi har iaf hunnit med ett hysteriskt skrattanfall häromkvällen! Och igår efter Bianca färgat mitt hår och efter mat så tog vi en timmes promenad, det händer inte varje dag vi gör det tillsammans så man får vara glad för det lilla!

Regnet pissar bokstavligen ner och så var det de här med PiP. Putte i Parken. Pippa i Parken. Pissa i Parken, vilket du än föredrar. W har iaf biljett som han fått via jobbet och ville därmed vara snäll och betala en halv 4-dagarsbiljett till mig, men jag tror jag nöjer mig med en endagsbiljett faktiskt, jag bara orkar inte stå ute när det är kallt och regnigt. Har varit uppe sedan 05.30 och känner mest för att ta en varm dusch, sitta i mysisar och zappa på tv:n. Så det ska jag göra! Imorrn däremot, blire partaj med karlskogabrudarna! Och då ska även solen skina har jag hört.


Sekunder innan skrattanfallet tog över..


Hihi


Torka tårarna! Ett riktigt najs uttryck om jag får säga det själv! ;)


Mmmmmmmmmmmm


Inte alla 1 åringar som har badat i Gustaf Frödings diskho!
Snutta!




Kommentarer
Postat av: sofie

va, börjar du skolan 25? vi börjar den 24.. fusk.

måste bara säga, vilken söt liten unge som badar i diskhon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback