Ingen vill veta var du köpt din tröja..

Snart fredag! Tacka gud för det. Jag trivs jättebra på jobbet men jobba är egentligen inte min grej. Det är mer...lalla runt och göra inget. Det är mer jag. ;) Men lat får man väl vara i graven antar jag?

Träffade släkten en kortis idag med efter en lååång och regnig stängningsdag på jobbet - fick ett par Seven jeans! Som satt som ett smäck! Det blev jag väldigt glad över. Alltid roligt att få saker som kostar en förmögenhet här i Sverige.

För övrigt har jag myror i kroppen, jag vill bara ha sommarvärme och semester! (faan va lat jag är, skämmes mänska!) Kan bli utgång i helgen, men om det blir i Djerfstugan med massa folk jag inte känner eller i khamn bland bekanta är inte bestämt. Kan bli till att vara hemma och umgås med släkten också, inte helt fel. Nästa helg ska vi tydligen på U2 i gbg, jag har dock inte riktigt bestämt om jag ska med eller inte. Känner att det blir mycket flängande eftersom vi åker till Nice helgen efter. Meeeen den som lever får se!

Nu tänker jag hoppa i myskläderna och inta horisontalläge - för det får man göra vid den här tiden när man jobbar heltid! :P


Bianca och jag är inte heelt olika..


Sötnöt!








Kommentarer
Postat av: Anna T

ÅÅ fina damer o fina byxor:)

kram

2009-07-24 @ 01:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback