EN BÖN. (helen läs inte det här)

Käre gode gud, (eller nån generös biljonär som vill donera pengar till en fattig student)
idag är en såndär dag då jag vill ha allt. Och då menar jag ALLT. Kläder, skor, prylar, nytt hår (ja iaf ny frisyr...) accessoarer, och så vidare.

Har spenderat en låååååång stund sittandes framför olika klädsidor på nätet och det kliar i fingrarna men hej vänta! Inget i plånboken? Inget gigantiskt sparkonto? Bara ett litet sparkonto? Jaha men då förstår vi. Så nej - ingen shopping för mig.

Sitter du på en hög med pengar och inte vet du vad du ska göra med all denna förmögenhet? Sluta grubbla och kontakta mig - mitt kontonummer är bara ett sms bort sörru.

That is all people, that is all.


Kommentarer
Postat av: helen

sitter du på en hög med pengar så skicka dem genast till AFRIKA. TILL BARNEN I A F R I K A !!!



ELLER TILL STYRSÖ. där är studenterna också jäääävligt sugna på nya kläder.

och mat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback