Ladies and gentlemen

Har snart avslutat min andra vecka på min slutpraktik och jag älskar verkligen min praktikplats. Jag har liksom fem veckor skrattsemester känns det som. Man skrattar i stort sett hela dagarna och det smittar verkligen av sig på barnen. Jag önskar jag kunde få jobba där ...men jag vill ju inte att nån av dom slutar så jag får väl nöja mig med att vikariera där emellanåt tills jag får ett jobb! Imorrn ska jag ha praktik fram till halv tre och sen stanna kvar för att förvandlas till vikarie och stänga hela bygget. Fint att klämma in några jobbtimmar här o var. Sen är det mammadottermys som står på schemat! Pappa är på julbord med sitt jobb och wille på sitt....så mamma och jag ska se Eat Pray Love och äta mat och mysa bara hon o jag. Det händer inte varje dag. Nästa gång får det bli pappamys =) Det får ju inte bli orättvist....;)

Övriga planer i helgen är att plugga, det skulle ha gjorts förra helgen men då låg jag visst i horisontalläge. Och sen när jag har klarat av lite plugg ska jag ta och baka lite saffranskorpor på mormors begäran och en variant på saffransbullar.........lussekatter är inte min grej, det är inte sådär jättespännande kan jag tycka. Wille som inte tycker om att vara ledig ska jobba hela lördagen på Boda Borg (när man slutar där så slutar man bara på låtsas tydligen)

Söndag tänkte jag bara njuta av att bara vara!!


Galet tråkiga blogginlägg just nu (normalt sett finns det ju inget stopp på äventyr i mitt liv) men eftersom jag ser att ni är här inne o kikar så kan ni ju inte vara helt uttråkade! Vi kan ju låtsas iallafall.

Hej på er - som Judith skulle säga! Och grattis till mina "Annor" som har namnsdag, födelsedag och andra "dar" idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback