Losing touch

Jahapp jag mår fortfarande lite illa om jag ska vara ärlig men tisdagen till ära ska jag tvinga mig själv att äta stuvade makaroner och köttbullar bara för att det är gött. Tisdagsmys deluxe här på försgatan!
Det första som inträffade när jag kom till VFU:n imorse var att ett barn spydde......of course! Men det var en host-spya...inte en kräk-kräk-spya. Thank God. Nu skulle jag vilja påstå att jag har gjort min magsjuka för iaf ett år till framåt.......men man ska ju inte hoppas på för mycket.

Fick höra fina ord om mig av min handledare idag och det gör att man sträcker på sig lite extra och känner att ja, jag har valt rätt yrke, good for me! Det är ju inte alla dagar i veckan man är säker på saker o ting om man säger så.

Något annat jag är säker på är att det är galet kallt ute och att jag kommer somna som en klubbad säl i kväll. Yay!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback