Spå i framtiden

Ikväll hade vi först besök av Tovsan och sen kom Wille hem med Tobbe som ville säga hejdå innan familjen Larsson/Nygård tar sitt pick och pack och flyttar till Dubai på måndag! Men vi hoppas att vi ses snart igen....sissodär vid påsk kanske......i värmen............den som lever får se! ;)
Häftigt att ta chansen att få bo på en sån plats minst två år av sitt liv tycker jag. Jag är inte den som är direkt äventyrlig av mig, men om man fick chansen som de nu fått skulle jag nog inte heller tacka nej! Ska bli intressant att höra hur deras vardag där nere blir. Elvira får vi väl prata engelska med nästa gång vi ses :D



Imorrn ska vi inta IKEA & Bergvik, kanske man fyndar nåt på rean? Kanske blir man tokig på allt folk? Kanske blir man frustrerad över att allt som är på rea är skit? God only knows. Sen är det handling inför nyår som gäller när vi ändå är där. Mathandling vill säga. Nyår spenderas hos oss i år, alldeles lagom tycker jag med 6 pers och god mat. Igår kollade vi på matprogrammet med "matTina" och där smälte dom tenn! Det fick mig att tänka på barnen i bullerbyn när dom gör det i avsnittet där de firar nyår, så det ska vi också göra.....okej vi tjuvstartade redan idag....det sägs ju att det som formas av den tennklump man får i vattenglaset ska representera nåt som kommer att hända under det nya året. Wille fick t.ex något som liknade en väldigt bra golfklubba ;) Så nu vet iaf han vad han ska satsa på. Tobbes och mina figurer var lite mer svåra att tyda. Men det beror väl kanske på hur bra fantasi man har!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback