Trötttröttaretröttast men pigg ändå!

Det här har varit en lång dag. Tänk att elva barn kan göra väsen av sig som 511 barn....Snöstorm hindrade oss från att gå ut och det satt sina spår tror jag.
Jag åkte till gymmet för första gången på ..ja forever, för Sanna har nu inhandlat sitt gymkort och nu kan vi köra ihop. Jag känner redan nu att jag inte kommer kunna gå imorrn....men i värsta fall får jag ta rullstol för efter jobbet ska vi ses på gymmet igen. Vi får se hur länge jag håller mig aktiv denna period....jag är ju inte träningsnarkoman direkt. Men alltid lika skönt när det är gjort!

Resten av kvällen ska jag spendera i soffan hängandes på Wille, med näven i skålen med Rocky Road som jag gjorde häromdagen...man tränar väl inte för inget? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback