hela livet var ett disco..

Då var julafton 2010 förbi...tiden går som vanligt i ultrarapid. Vår jul är alltid väldigt mysig och jag kan inte tänka mig att vara utan min familj på jul överhuvudtaget. I år fick vi dock fira utan min morfar som fick en hjärtinfarkt dagen innan julafton. Som tur är är han okej och kommer få komma hem idag, men det kändes ändå att det fattades nån. Så kan det gå. Precis som alla år känner jag mig otroligt bortskämd med alla fina julklappar jag fått! Just nu sitter jag och pillar med min nya rosa i-pod nano. :D

Idag är det den årliga fotbollsturneringen för Wille och hans grabbgäng. Han skulle dock jobba först och om han är med och spelar vet jag inte heller, man kan ju hoppas att han tog sitt förnuft till fånga och inte gör det då han har haft feber ett par dagar till och från...sen ska dom ut i kga. Jag passar på att träffa alla tjejer som är hemma, Tove, Cornelia, Hanna och kanske Susanne och Annika med? Kan tänka mig att det är några till. Det blir förhäng hos fröken Sager och sen får vi se vart kvällen tar vägen.Det blir iallafall inte statt eller mastmagasinet, så mycket vet jag! Som vanligt önskar jag att jag kunde gå ut i underställ för det är inte varmt nånstans just nu...!


Storebror förvandlades till Ernst Kirchsteiger igår när vi skulle duka och plockade fram en massa gammalt krimskrams och använde det till bordsdekorationer. Kul kille det där! Jag tror att stjärnorna är från min "Broder Daniel" period...




piff piff


En del av alla klappar ...som inte blev så mycket färre än vanligt...men det var det ju ingen som trodde heller!


Jag stod för det sötare godiset medan Gustav hade gjort godis med mörkare choklad och kaffebönor mm.
Polkagrisarna hade dock netto gjort!




Mamma hade gjort supergoda biskvier med vit choklad..och en marsipantomte på toppen!
Rulla fram är mottot 2011!


Till slut kom en sliten sambo till julfirandet efter en dags jobb.

Nej om jag skulle ta och komma ur min morgonrock och se vad jag har i garderoben inför kvällen kanske? Mjaaa...om en stund kanske. Är toktrött och har halsont idag så vila är väl en bra idé?
Hoppla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback