Awake from the dead

Idag har jag återhämtningsdag. Återhämtning efter en fantastisk (!) magsjuka som överrumplade mig i lördags kväll. Nog för att jag var medveten om att det går just nu och att jag befinner mig runt barn och vuxna som har haft det men jag trodde nog att jag skulle slippa. Kände mig lite konstig i fredags på dagen, men trodde det var magkatarr. I lördags var det inga som helst fel på mig när vi var i kstad och handlade julklappar....vi lunchade med Mickan & Tobbe och min aptit var det inga fel på. Sen var vi en sväng hos mamma o pappa på lördagkväll och då helt plötsligt mådde jag illa men trodde kanske att det var för jag behövde äta..men när vi kom hem och väl började laga mat så kändes det som jag skulle dö om jag ens luktade på maten. Sen var det kört. Låg hela dagen igår och idag är jag som sagt hemma och vilar. Otippat och olustigt att jag helt plötsligt har haft magsjukan 2 ggr på ett år ....jag som normalt sett inte har det alls. Men så kul skulle vi visst inte ha det för evigt.

Jag som skulle ha pluggat igår och bakat...men det orkade jag ju uppenbarligen inte och idag orkar jag inte heller känner jag. Fun!

Ska försöka hitta på nån "snäll" maträtt så magen kan få lite mat för första gången sen i lördags förmiddag....

I brist på annat tömmer jag kamera och mobil på lite blandade bilder...bland annat några få bilder som togs under göteborghelgen:


Sconesfrulle på Fröken Olsson


Ser ut som jag har misshandlat min frukost dock..


Träffade fina Petra för första gången på sissodär hundra år....gulligull!


Brunch?


Det är inte varje dag man tar ett glas vin i flanellskjorta och mössa halv ett på förmiddan!




Kaos på centralstationen........


Istället för hemfärd blev det kvällsmys i Eklanda!


Mia gav nästan upp för gott ett tag...men hon kom igen! ;)


Estella tycker om att spegla sig...söta tjockis♥


Wille hittade ett nytt "pannband" (syns kanske inte att det är ett sånt dock) som var väldigt fiffigt tyckte han!

Det var det...spännande va.

Tillbaks till återhämtningen!

Kommentarer
Postat av: LILLA MY 2!

ÅHHH, vi måste göra om detta! Så sjukt mys att se dig igen! puss

2010-12-06 @ 16:51:07
Postat av: Emma

Det kändes precis som förr - som det ska vara! Vi får se till att ses snart igen honey. pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback