vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven..undanflykter och självanklagan

Man skulle kunna tro att jag har frusit ihjäl därav inget bloggande men jag lever och har bara jäkligt illa med tid. Har just kommit hem från ett Home Party på en liten inredningsbutik här i stan, som Sanna bjudit in till.
(
http://stinasliving.se/) Det var jättetrevligt och hade man obegränsat med pengar så skulle man ju såklart kunna handla hur mycket som helst. Jag kom hem med två ljuslyktor, en modell stor och en modell mindre att ha i vardagsrummet. Lite tygprover också så vi kan sy upp hissgardiner till köket.


(Den gör sig icke alls bra på bild tyvärr...men de lyser jättefint och den stora är maffig..här ser den lite liten ut.)

För övrigt har min slutpraktik dragit igång nu och det är full rulle större delen av dagarna. Har ett arbete att göra också, jag har påbörjat det och tänkte försöka bli klar på söndag, om inte annat innan nästa vecka är slut. Julen ska vara pluggfri!

Helgen i GBG med Mia var befriande och otroligt rolig. Vi har skrattat (till och med gråtit!;) ) i stort sett hela tiden. Däremot slutade vi skratta när allas vår ovän SJ såg till att vi inte kunde åka hem i söndags utan fick åka hem i måndags pga oväder och toaletter som var ur funktion på hela tåget och den vagn som är för oss som inte bokat plats också var ur funktion, vilket resulterade i att en hel vagn med folk inte hade någonstans att ta vägen utan skulle få stå upp i tre timmar. Hela tåget blev iaf till slut inställt. Så söndag till måndag spenderade vi hos Cissi i Mölndal. Jag var mer död än levande i söndags kan man väl säga.

Redan torsdag imorrn och förhoppningsvis blir det en kvällsdejt med Sanna imorrn och på fredag..........är det fredag - det räcker. Lördag ska jag inhandla alla julklappar hade jag tänkt, har inte köpt en enda hittills. Det blir nog bra! Sova tänkte jag göra också...

Until next time, peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback