Chans till romans.

Ibland råkar jag lyssna på Mix Megapol, trots att jag är allergisk mot det mesta på den kanalen. Jag gillar Adam & Gry and that's it. Och det här jävla programmet "Chans till romans"....! Jag vill dö av skam när jag lyssnar på det. Idag var nog första gången jag lyssnade klart på det då jag stod och diskade samtidigt...varför inte göra två hemska saker samtidigt när man ändå är på gång liksom! Och den där Pär Lernström och alla andra överhysteriska tjejer som pratar om precis ingenting.....nej no more mix megapol i detta hushåll!

Kommentarer
Postat av: Jannike

hihi ja jag höll på att dö en gång när jag lyssnade och det visade sig att killen som en tjej hade fått så bra flört med och ville ha en dejt med hade flickvän. (inte så länge till kanske!)

Postat av: Emma

haha men va fasen! Ja det finns folk till allt! =)

2010-01-27 @ 18:04:08
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback