All I want for christmas....

Idag är jag har jag faktiskt en väldig jullängtan. SÅ jag har tjuvstartat lite och ställt fram adventsljusstaken i köksfönstret...sen insåg jag att julpyntet vi har är helt värdelöst så jag tror minsann vi måste inhandla nytt. Jag är inte så mycket för pynt, men något vill man ju ha. Får väl se om Willy finner det intressant att spendera lite pengar när han kommer hem ;)
Jag ska på homeparty hos Sanna nästa onsdag och jag har en aning om att det kommer vara väldigt mycket fina grejer, men jag vet också att det kostar multum så jag får nog handla elsewhere så att säga...

Jag skulle också kunna döda för mjuk pepparkaka just nu. Vart denna julkänsla kommer ifrån vet jag faktiskt inte men det går iallafall inte att ignorera den. Kanske får ta o göra en kaka...............eller.....................ja?.................nej?

Man kan ju inte hålla på att äta kakor varenda dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback