Goda dagars magi

Hej & Hå snöstorm!
Precis vad jag inte längtat efter.
Men, det gav mig förvisso en anledning till att inte göra något efter skolan - så nu har jag i stort sett suttit i soffan hela eftermiddagen, tittat på Gossip Girl, Så mycket bättre och annat smått och gott. Willy ligger bredvid och snorar men imorn ska han gå tillbaks till jobbet och jag ska tydligen också jobba imorrn. Ett heldagspass på ett ställe som jag inte varit på sen....ja hundra år tillbaks. Låt oss hoppas att vädret har lugnat sig lite till imorgon.
Livet är inte så mycket mer spännande än såhär idag. Förutom att jag tror att jag är lite kär i Petter. En het karl det där. Bruna ögon är livsfarligt. Bad boy goes nice...


Men Wille no need to worry, det går över tills imorrn.
=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback