Grew up in a small town and when the rain would fall down I'd just stare out my window

Inledde den här dagen med att sitta med mina kompletteringar på examensarbetet.....jag är ofantligt trött på det här arbetet, jag tror inte ens ni kan ana hur spyfärdig jag är på det. .
Hade telefontid med min handledare på eftermiddagen och hon är verkligen en grymt bra person måste jag säga. Så nu känns det som man har mer motivation till att göra klart skiten imorrn och sen invänta betyg!

Till lunch gjorde jag en fantastisk omelett ;)



Innehållande skinka, färsk spenat, färsk persilja och lite riven ost och självklart salt och peppar...och ägg såklart ;)

Efter lunchen drog jag till Sanna en sväng på en fika. Vi fick sällskap av hennes minsting Edith som är söt som socker och Sannas hund Ludde som älskar att sitta i knät och gosa och jag är ju inte sen att tacka ja till gos med djur!


Myskorv!

Nu sitter jag här och väntar på Fru Wiker som är på intåg från Karlstad för att leka sambo med mig ett par timmar.
Så man kan väl säga att den här dagen började segt, regnigt och trist men avslutas i det bästa sällskapet!

Kommentarer
Postat av: Mastermind

Sweetie! Märker du att jag bara kommenterar de inlägg som på något vis har med mej att göra!! Så mer Mia och du får en trogen kommentator!! Over and out! / Mastermind

2010-11-10 @ 13:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback