Knock knock....who's there?

Som jag skrev igår så kollade jag och tove på barnhemmet. Och jag undrade vem som skulle bli mitt nästa offer i "skräck"films genren. Eller snarare ihjälskrämd-genren...........Jag blev iallafall nästa offer.
Tove valde idag att vi skulle se "The strangers", från 2008. Alltså, filmer som är sådär psykologiskt frustrerande och som ger pulsen en redig skjuts och magen en knut...det är dom som man egentligen inte vill se. Meeen man gör det ändå uppenbarligen. Jag satt med en kudde framför ögonen och Stina höll för öronen...tove satt i mitten och snodde min kudde emellanåt..........straffbart! Filmen var ju såklart baserad på en verklig händelse också. Så här sitter jag nu.....själv med tända ljus i mörkret....nu känns det sådär att man bor på markplan! Knackar det på dörren kommer jag förmodligen att avlida på plats. Tur att Wille will be home soon...;)


ser ni mitt uppspärrade öga?





Böööö!

Kommentarer
Postat av: madde

denna film måste jag bara se!! Uj Uj!

2010-11-01 @ 20:04:03
Postat av: Emma

hahahaha ja gör det! Men ta med alfons snuttefilt...och pär....=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback