Men det blir bättre om vi e' tillsammans


Min fina burk har fått en kompis! Den här fina muggen till samlingen fick jag av mamma o pappa idag, vi kan väl kalla den för VG-muggen? ;)
Jag tror att väntan på det där jäkla betyget och allt annat som cirkulerar runt mig gjorde att luften gick ur mig i går och jag var i stort sett apatisk hela dagen. Kände mig helt ur balans och skum.
Skulle egentligen ha deltagit i willes systers vigselfirande men jag låg i stället "död" hemma i soffan. Idag känner jag mig piggare men något avslagen och trött.
Kroppen reagerar märkligt ibland må jag säga.

Den här veckan ser jag fram emot:
*Kanske en eventuell dejt med Madde & Alfons?
*Slinga håret
*Åka till GBG med Mia.

Jag ser mindre fram emot:
*Att göra något åt mitt nageltrång som uppstått då jag misshandlade tån under nagelklippning
*Att fixa massa grejer inför skrivarbete
*Packa - vi vet ju alla att jag är värdelös på detta

Guten abend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback