Torsdag

Torsdag morgon, och det ser väldigt kallt ut om man tittar ut genom fönstret...
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, förutom läsa lite skolrelaterade böcker och artiklar, handla ingredienser till världens godaste fisksoppa: för att sen laga världens godaste fisksoppa. Eller okej, världens kanske är att ta i, jag har ju inte smakat allt för många fisksoppor....men den är god iallafall! Jag har kommit in i en sopperiod! Igår var jag hos Mia större delen av dagen, och vi tog en "liten" promenad till Välsviken för att inhandla lunch, det blev såklart soppa. Och promenaden avslutades med att Mias granne och vän kom och hämtade oss annars kanske vi inte hade kommit hem ännu.

Jag ska även göra ett till hurtbullebröd idag, det är ju så satans gott! Skulle vilja baka något mer, ty p lussebullar eller så men jag får fasen inte plats i frysen.

Kanske ska ta och njuta ordentligt över att jag inte har så mycket inplanerat idag, snart är det dags för fem veckor slutpraktik, och hur roligt det än är att ha praktik så finns det ingen annan period i livet som gör en så sjukt trött!


En Mia i förbifarten...


Kommentarer
Postat av: Anonym

gick ni från kristinehamn till välsviken????

galna??

2010-11-18 @ 16:28:33
Postat av: Emma

Ha ha ....nej....Mia bor i kstad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback