Girls only

Hur inleder man ett blogginlägg om hur helgen har varit utan att det blir tjatigt, enformigt och trist?
Nej det går visst inte.
Så here it goes:
Helgen har varit väldigt trivsam och rolig - och intensiv! I fredags kväll gick vi ut och käkade med Linus och Nina på The Pub, det var väldigt trevligt och förvånansvärt mycket folk ute.
Igår tog jag o mamma rundan runt hultet som tar ungefär en timme och sen var det bara att gå hem och göra sig i ordning för galej med Madde i degerfors. Wille körde in mig vid fyra och vi åt lite och umgicks bara vi ett tag innan vi gick vidare till tjejfesten hos Helena - som hade gjort galet mycket goda snittar. Det var en kul och väldigt tjejig förfest med skumpa och tjejspel, skvaller och skratt. Vi åkte vidare till Harrys och det var helt okej det med. Wille hämtade mig vid ett och idag har jag mått toppen! Hemligheten var min och maddes vattenpakt vi slöt igår innan vi korkade upp. Det  var stenhårt på varannan vatten och det var det verkligen värt. ;)

Idag har varit en skön dag, tog hultetrundan även idag med Wille, solen är underbar! Sen åkte vi och handlade lite, det blir kycklingburritos ikväll och film.
Imorrn inleder jag min sista kurs på min utbildning! Det ni! Specialpedagogik it is!


hejhej från gulletussan;)


liite suddigt va


Peace!


Fniss


Systrarna Högberg passade på att visa lite Zumbamoves.


Bildbevis  - varannan vatten;)


cheese!


woop woop!


=)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym läsare

vad fin du är emma

2010-11-08 @ 12:56:39
Postat av: Emma

Tack snälla anonymis. Inga fel att få höra det en kall måndag! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback