Bild nr 2. En bild på dig själv.


Här är jag. The naked truth så att säga.
Det är såhär man hittar mig varje kväll nuförtiden. Jävligt missnöjd med kylan. Så täcket följer med ut i soffan. Att vara nyduschad och blöt i håret gör inte saken varmare. Jag önskar än en gång att jag kunde bo i duschen. Eller ännu bättre, i ett land utan vinter.
Bilden är också en påminnelse till mig själv om att jag behöver köpa nya glasögon, som inte är för stora.

Imorrn är det torsdag och jag får besök av Madde och Alfons en sväng, vi får hoppas dom inte fryser fast när dom kommer in här.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Madde

2011-02-24 @ 22:05:38
Postat av: Madde

Schööötis!

2011-02-24 @ 22:06:41
Postat av: Emma

DU är schöööt! =)

2011-02-25 @ 08:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback