Days go by

Min älsklingsbebis o jag njuter av att det är fredag och helg. Sötare katt får man faktiskt leta efter. Sådäså.



Just nu har vi en LCHF-pizza i ugnen (mycket tjat om lchf jag vet men nu är det ju så att det inte händer så mycket mer i tillvaron för tillfället!;) )
den är gjord på fiberhusk, olivolja, ägg, grädde alternativt vatten och salt. På den ska vi ha mozzarella, parmaskinka och lite annat smått o gott.
För övrigt är jag jävligt nöjd över att jag har sovit som en bebis hela veckan. Hjälp vad jag har sovit gott. Vad det beror på vet jag inte, men att man kan bli trött av jobb, lchfkost och trist väder kan ju vara en del troliga anledningar.

Imorrn ska jag ta en sköööön sovmorgon och bara ligga o dra mig (haha säkert). Wille ska jobba på boda såklart. Nya veterinärstället har invigning imorrn också och jag funderar på att ta en sväng dit.
Sen ska jag gräva djupt in i min garderob och hoppas jag trillar över en outfit att ha på My's fest!
Fun fun fun!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

men det är ju sanslöst vad lik din lilla kisse är min lilla snutta...På prickenDe skulle kunna vara syskon! :) Lika runda och goa och gillar mat lite för mycket, och riktiga mammagrisar! Liten stad vi bor i!

2011-02-05 @ 20:16:13
Postat av: Emma

Dom kanske är släkt! ;) Min är dock född och köpt utanför örebro =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback