In the making of..

Jag som ääälskar bröd har haft ett galet sug efter det ett par dagar nu. Men bröd gör mig oftast helt uppsvälld i magen så det är väl bra om jag kan låta bli ett tag. Nu håller jag på att göra ett bröd LCHF-style (självklart....) så får vi se om det ens går att mäta sig med vanligt gott bröd. Jag förväntar mig inte ett hallelujah moment men det kan ju stilla suget en stund kanske. Är det gott så kan jag slänga upp receptet här sen.

Måndagens arbete är iallafall förbi, att sluta klockan ett på eftermiddagen är liksom den optimala arbetstiden tycker jag, man har ju ett liv när man kommer hem! Helgen var bra, men lite för kort. Mys fest var trevlig och igår var vi trötta, det blev handling på Willys sen soffan och 127 hours, som var helt okej!

























Som ni kan se var Willes glasögon en kul detalj under kvällen....Och jag behöver väl inte ens nämna att jag inte borde ta kort överhuvudtaget eftersom jag är sämst i världen på det!

Åter till brödet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback