It is what it is

Nej hörrni, jag vet inte jag. Om jag ens blir erbjuden det här jobbet (vikariatet) så får vi se hur jag gör då. Jag insåg även idag att det blir svårt att pussla ihop det med pendling med bara en bil, jag kan ju inte låna pappas jämt o ständigt. Dilemma dilemma. Varför det inte känns helt rätt kan vi ta en annan dag. Jag gillar de som jobbar där, så det är inte det som är problemet. Man kanske skulle ta o starta eget ;)

Jag lägger det åt sidan idag och allt annat som känns motvindigt och kramar lite på Will the man.


Kommentarer
Postat av: Jannike

Let´s starta eget! Vore kul de :)

2011-02-09 @ 09:49:07
Postat av: Emma

Fixar du o pendla till kristinehamn då? ;) hihi :D

Postat av: Jannike

äsch jag köper ett litet nätt radhus där så får karln pendla till Karlstad istället ;)

2011-02-09 @ 21:03:28
Postat av: Emma

haha men dåså, hör av mig när jag gjort en plan! ;)

2011-02-09 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback