Meet Udda. The cat pitbull.



Vi har ju en tillfällig inhägnad ute på altan nu under vintern, där katterna kan vistas.
Igår släppte jag ut Udda en sväng och gick sen för att ta undan frukosten. När jag kom in i vardagsrummet igen ser jag Udda som tar sats från ena sidan av altan och i ren hets kastar sig rakt in i nätet och klättrar uppför så hela skiten rasar. Anledningen var en grannkatt som gick förbi. Grannkatten kan skatta sig lycklig att jag kom ut just då så inte Udda the pitbull kunde springa efter och förmodligen skada denne.
Vart tog min meskatt vägen? Jag har på känn att Udda skulle kunna bli grannskapets terrorist om jag släppte henne lös. Not good.




Ursäkta den vackra synen av vår altan. Det är vårens projekt att fixa altanräcke och annat en altan förtjänar!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du slutat blogga?

2011-03-13 @ 15:50:08
Postat av: Anonym

Jag vet inte riktigt, just nu har jag nog det! =)

2011-03-13 @ 19:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback