Några timmar senare.

Såhär sugen var jag på att gå ut i regnväder förut..........



Jag önskar att jag hade tagit en bild på hur glad jag var när jag kom hem: som en dränkt katt. Om benen iallafall, jackan står emot men byxorna: not so much. Mina regnbyxor ligger i bilen, som såklart är i Kga.
Good job Fagerman! Att Goretexskorna inte var vattentäta är en annan historia.
Nina o jag kom överens att gena lite på hemvägen!

Brödet blev helt okej förut för att inte vara "riktigt" bröd, men det blev bara 5 yttepytte bullar....så nu har jag gjort en omgång till. Och fiskgratäng med blomkål.
Imorrn stundar intervju kl.09.00 - sen stannar jag även kvar o jobbar till halv sex....


Saftigt men lite "svampig" konstistens, dock gott när man saknar bröd! Superduperenkelt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Saftigt och svampigt låter fine for me ;) Vore gulligt om du vill ge mig receptet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback