Onsday

Redan onsdag alltså. Time flies.
Jag ska snart gå o jobba ett par timmar. Sen måste jag gå ner på stan och fixa foto på mig själv till nytt körkort....jaha då har det alltså gått 10 år.......som jag sa: time flies.
Men det kan ju vara kul att inte se ut som tolv på körkortet också vad vet jag.

Imorrn är det ju som sagt stängt på alla förskolor här i stan meeeeeeen jag blir exporterad till Björneborg av alla platser på jorden med ett mastodontpass. Vi får se om jag skrattar eller gråter när jag kommer hem därifrån!

Snart är helgen här och jag ser fram emot lördag då vi ska på 30 års fest i Degerfors. Det är Willes barndomskompis My som fyller år och det kommer nog bli galej! Det bästa är att Madde & Pär, Nina & Linus (som är Mys lillebror) och förhoppningsvis Mickan & Tobbe också kommer att vara där! Och 60 pers till...

Men hörrni have a nice lill-lördag! Jag skulle bjuda på en härlig låt men eftersom blogg.se's funktion för sånt inte har funkat på hundra år så får det bli bild och musiklöst även denna dag! KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback