Sagan om en fantasi



Den här freda'n kunde inte kännas mer puttinuttgulligullvälkommen! Jag vill bara dra täcker över mig o Wille i soffan och aldrig resa mig därifrån. Han skulle ju ha jobbat idag, 14-22 men han mår fortfarande skruttigt efter den lilla incidenten igår. Han var hos läkarn idag som konstaterade en sträckning i rygg och nacke och på måndag ska han göra nån röntgen. Imorrn och söndag ska han däremot jobba så det gäller att frossa så mycket jag bara kan av willy.
Vi har en fin hyrbil ett par dar, och jag har bestämt att jag ska äta ihjäl mig idag så vi tog en sväng i fina bilen till godislagret och även en sväng till ett bageri. Banan eclair är inte dumt alls. Om man gillar banan. Om man gillar grädde. And I do.



Igår när jag kom på vad jag hade gjort kvällen innan, höll jag på att skratta ihjäl mig. Det går ju inte att återberätta på nåt kul sätt men hade ni sett mig hade ni förmodligen fnissat i kapp med Wille.
Jag gick o la mig sissodär en halvtimme innan Wille, och somnade som en sten verkligen. Helt plötsligt vaknar jag och ser att inte Wille ligger bredvid mig (det här kommer jag ihåg vääldigt diffust) så jag skriker "Guuuuuuustaaaaaaaaav vad gör duuu?!" Wille fatta ingenting och svarade "vad håller DU på med?!" då svarar jag "Just nu är du en pojke som heter Gustav". Då reste han sig upp ur soffan o kom in i sovrummet, då satt jag upp o stirrade sen la jag mig ner och tvärsomna om igen. Hahahahaha, seriously jag önskar så att han hade filmat! Jag minns detta som en dålig fylla ungefär och det har aldrig hänt förut. Mycket mycket skumt! Vem denna Gustav är kan man ju undra, brorsan var det inte eftersom jag sa att Wille var en pojke....jag har inte haft nåt förskolebarn på ett tag som heter Gustav.....Wille heter det ju iofs i andranamn men så finurlig är jag väl ändå inte i sömnen att jag tänker på det. Man gör mycket konstigt när man sover!

Ikväll ska vi se True grit och hoppas på att den är tipptopp.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback