This little light of mine..

Idag inhandlade vi ett nytt överkast från Mio. Vi älsk'ört!



Skulle gärna ta en bild på hur det ser ut utbäddat på sängen, men eftersom vårt sovrum inte är riktigt i ordning (efter BARA ett halvår) så får det helt enkelt bli en annan gång när det känns lite mer ombonat....;)
Vi har även spanat på bilar.......som så ofta nu förtiden.......nu har Wille bestämt sig säger han. Det är ingen idé jag skriver vilken bil han har bestämt sig för...antagligen har han ändrat sig i morrn igen. Jag lägger mig inte i det där känner jag. Bara jag får köra då och då!

Nu har vi städat och satt upp en tavla och grejat hemma och jag ska vila en stund och ikväll blir det mat hos mamma o pappa.....Wille står för matlagningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback