Väntan.

Jag börjar halv tolv idag, och det är ju såklart skönt OM det inte vore för att vi tydligen har fått fall av magsjuka på jobbet. Jag som trodde att magsjukan var över för ett bra tag framöver. Men icke. Jag är inte supersugen på att gå dit om vi säger så. Och så stänger jag också. Vore fantastiskt om ett barn kaskadkräks medan jag är ensam.
Oh lord.

Så nu inväntar jag just magsjukan. Jag är säker på att den kommer ta över min kropp inom 48h och helgen känns inte speciellt rolig alls just nu. De senaste två gångerna jag har fått magsjukan har det varit på en lördag, så ja......det blir ju ingen större surprise. Det känns lite orättvist att liksom veta att man med största säkerhet kommer att drabbas, det är som att veta att man ska dö och bara går o väntar. (okej här får ni som vanligt ta mig med en nypa salt) Då föredrar jag att bli överfallen och nerslagen utan förvarning...det blir mindre lidande då får jag för mig.

Vi får väl se om jag överlever helgen eller inte. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.


Såhärstrålandesågjagutförrförragångenjagöverlevdespysjukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback