You overdid it doll.

Det var en kort arbetsdag idag, och jag gick ju som jag skrev tidigare och tog ett nytt kort till körkortet...............................................................................................det blev ju självklart fantastiskt bra! Eller inte. Tur att det gäller ett körkort och inte nåt annat.
Efter att ha gått och spänt mig hela promenaden från jobb till stan o hem igen så blev jag helt galet trött och parkerade mig i soffan och kommer inte upp därifrån...skulle lätt somna om jag la mig ner.

Jag tänkte hela vägen hem att jag VILL ha sommar! Sol & bad!



15 februari har jag hört att våren iaf ska vara här permanent så vi får väl se om det stämmer ;)

Ja just det, på tisdag ska jag på intervju för ett långvik....vi får väl se hur det går.
Nu ska jag fortsätta min koma och slå på ett nytt avsnitt av Gossip Girl!
Peace.

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud va spännande me intervju. Lycka till. Puss

2011-02-02 @ 22:02:49
Postat av: Emma

Tack gullet! Pyss

2011-02-03 @ 19:18:09
Postat av: Emelie

VAd skoj med intervju...vart??Lycka till:)såg himla tråkigt ut att ligga där i solstolen med...

2011-02-04 @ 10:23:41
Postat av: Emma

Intervjun är i Ölme, för förskolan där. Lite segt att inte ha gångavstånd om man nu skulle få det men ett tag ska det väl gå! =)

2011-02-04 @ 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback