Ett ögonblick i sänder..

Med lite mat i magen och Laleh på lagom volym så sover Junie som en utslagen hjälte bredvid mig....hur länge kan man aldrig veta dock så det gäller att jobba snabbt! Torsdag redan idag och den är snar förbi...vilket betyder fredag! Idag har jag inte varit utanför dörren, sov kanske sammanlagt tre timmar i natt, babylove vill verkligen ta tusen år på sig att somna om efter nattamaten och ett tag snörvlade hon så så då kunde jag inte koppla av pga det...det är inte lätt att ha tjugofyra timmars jour! Fick iallafall sällskap av Emelie och Stina på förmiddagen. Vi fikade och hade på Titanic som var på tvn i bakgrunden, vilken nostalgi den filmen ger...tonårsrum med mycket titanic planscher...Efter de gick har jag inte gjort många knop. Igår var det annorlunda däremot när Wille var ledig. Jag passade på att göra några ärenden på stan, följt av lite mathandling, sen åkte jag hem o gjorde saffransbullar med vaniljfyllning som blev väldigt goda, receptet fanns i maxireklamen...Sen gjorde jag en snabbstädning och vi tog en liten men väldigt halkig promenad.





Imorrn ska jag till "jobbet", som egentligen inte är mitt jobb längre men där jag var hela våren hursomhelst. Ska bli kul att se alla fröknar o barn! Sen kommer mamma och vi ska äta lunch och ta en promenad och plocka lite tallris. Blir en fin fredag tror jag! Ska bara få lite mer sömn i natt kanske...

Som jag skrivit tidigare har vi fått så mycket fina presenter av alla vänner o bekanta, och häromdagen fick vi paket i brevlådan ända från den bästa mostern och morbrorn i USA. Fina kläder från GAP och en sötsöt bok. Tack snälla!







Nej nu vaknar damen såklart! Lagom till pappan kommer hem ;)




Kommentarer
Postat av: Sara

Så söt du är Junie!!

2011-11-17 @ 18:32:21
Postat av: Johanna

Junie är så otroligt söt <3 hon har byxor från polarn va? Mia-Linn har likadana... Älskar att följa din blogg Emma... Kollar efter uppdateringar varje gång jag ammar :) (vissa dagar är det väldigt ofta vill jag lova ;)) kram till er

2011-11-18 @ 00:56:29
Postat av: Emma

Tack va ni är gulliga hälsar Junie ;)

Byxorna är från polarn, dom har hon ärvt av sin kompis Stina, mycket fina! Kul att du gillar att kika in här Johanna, även om det inte står så mycket intressant! =) Jag tycker alla som läser här inne ska börja blogga med! :D



Kram

Postat av: Leo

Du är en riktig sötnos

2011-11-18 @ 13:47:24
Postat av: Nina Kumpula

Hej, mitt och Linus sen-fredags-nöje ikväll har varit att titta på din fina blogg för första gången som jag kommer in i den. Och vi sitter här och säger "Naawh" på alla fina bilder på dig, Junie och Wille (Linus säger Naawh specifikt till bilderna på Wille ;)) Ni är verkligen så fina ihop hela familjen så man blir alldeles glad i hjärtat :) Kramar till er!

2011-11-19 @ 00:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback