Har ni träffat barnet som vägrade släppa m...

img_8148 (MMS)

Har ni träffat barnet som vägrade släppa mamma eller pappa? Här sitter vi nu och myser framför Ellen. Jag borde kanske också sova...men coldplay är med på Ellen o det vill jag inte missa. Vi har varit ute på en svettig promenad och sen åt jag lunch stående med en bebis på armen som blev tokarg om jag la ner henne....idag är dagen då vi ska introducera babybjörn för Junie har jag bestämt! Annars kommer jag aldrig få något gjort. När Willy kommer hem ska han ta en promenad till med henne och jag ska påbörja en adventsstädning. Jag är ju en riktig "ytpedant" som är van att städa lite varje dag i stort sett, ordning o reda lugn i sinne! Men nu är vårt hem så grisigt så det kryper i mig. Imorrn är Wille ledig o kanske skulle ta med Junie till Boda borg en sväng, och då ska jag fortsätta städningen och adventspynta lite. Så skönt att få lite ordning inför helgen så man kan mysa lite extra! Filmen igår var by the way fantastic! Man blir dock alltid lämnad med lite förvirrade tonårskänslor efter de där filmerna ;) nej coldplay var det ja....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, sötis:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback