Status denna fredagsmorgon är en liten som...

img_7388 (MMS)

Status denna fredagsmorgon är en liten som inte bajsat sen igår kväll och hon gör det normalt väldigt ofta så det har gråtits och ålats en del här en stund tills hon däckade i mitt knä. Natten däremot var bra! Jag vaknade av mig själv halv tre och insåg att Junie inte ätit på närmare sex timmar så jag väckte henne så hon fick äta, sen sov vi till halv sju. Nu hoppas vi på ett kalas i blöjan så vi kan njuta av fredagen sen! Mysigt och intressant inlägg såhär på morgonkvisten! :)


Kommentarer
Postat av: Anna T

Hoppas ni har en mysig fredag,tänker på er :) kramar

2011-11-11 @ 21:28:16
Postat av: Sandra

Hon är ju bedårande er lilla tös!!! Så mysigt att läsa om allt även om jag inte läst ALLT än : )

När det gäller sömnen kommer det av sig självt till slut...bara njut nu av allt & vila, ha inte för stora krav på er själva. Bra att ni börjat med magdroppar tidigt, det hjälper de små stackars liven. Stella pluttan hade tre månaders kolik gahhh... Men allt är ändå värt det : ) att äntöigen ha sin egna lilla sessa är underbart! Kram

2011-11-11 @ 23:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback