I've got sunshine on a cloudy day

Söndagsmorgon i slutet av mars och solens strålar når ända in i soffan, där jag sitter bredvid en däckad bebis. Jag hatar att behöva gå upp tidigt men hjälp va jag älskar tiden med Junie på mornarna. Favourite time of the day!
Vi skulle egentligen vara på babysim just nu men då vi var bortbjudna på middag hos Camilla & Eric i Karlskoga igår kväll blev sömnen lite halvdan (mer än vanligt med andra ord) så vi bestämde innan vi somnade att vi skippar det idag för att inte ha några måsten eller tider att passa. Har haft lyxen av att ha Wille hemma nästan en vecka då jag och min handikappade tå inte kunnat göra riktigt allt man kanske måste göra med en bebbe hemma. Tyvärr trampade min fina sambo på tån igår så...ja nu skulle vi allt vilja ha han hemma ett par dar till ;)

Har känt mig halvkrasslig i flera dar men det kändes lite bättre igår då vi var ute en hel del i solskenet så förhoppningsvis är det på väg bort. Imorrn är det som bekant måndag, jag har än så länge inget planerat förutom att jag ska tvinga med min tå på en promenad. Det ligger en spänning i luften över morgondagen, men mer om det imorgon!

Resten av veckan innehåller lite smågrejer, jag ser fram emot en liten dejt med Emelie & Sara på torsdag och alla barn! Roligt att träffas "på riktigt" när man på nåt sätt "pratar" genom bloggarna så ofta som vi gör. Sara o jag lekte ju trots allt när vi var små nångång ibland, exempelvis vill jag minnas att vi lekte hotell hemma hos Matilda, är det nåt du minns Sara? :D

Men nu tror jag att jag ska gå o väcka Wille, klockan är ju ändå tjugo över nio - det är ju ingen idé att gå runt o säga "fast egentligen är den ju bara tjugo över åtta" hela tiden...! Taskigt o väcka honom tänker ni men gör jag inte det kan han sova i stort sett hela dan och det blir inte så populärt ;) Nej njuta av denna söndag är det som gäller!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska bli jättekul att ses!! Hotellet har jag glömt men däremot minns jag att vi körde gymnastik med Carmencita nån gång;) hoppas det blir härligt väder på torsdag!!

2012-03-25 @ 15:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback